duminică, 21 aprilie 2013

Paulownia in Suceava

In urma studiilor efectuate de catre domul profesor, putem spune in mod cert faptul ca zona Sucevei este una potrivita pentru Paulownia. Daca pana acum am sustinut ca nu se poate dezvolta "Arborele minune" in aceasta zona, saptamana aceasta am colectat datele exprerimentale efectuate in zona cu pricina, care au relatat faptul ca Suceava intruneste conditiile climatice pentru Paulownia.

Astfel va recomandam, celor din Suceava, sa fiti cu un pas inaintea celorlalti si sa dezvoltati aceasta plantatie cu totul noua pentru tara noastra. Astfel am scos de pe harta judetelor care nu erau recomandate de catre noi pentru plantatiile de Paulownia, judetul Suceava.

Perioada de plantare pentru Paulownia incepe la 1 mai si se incheie in luna septembrie. Noi va punem la dispozitie 150 seminte Paulownia Tomentosa/32 Ron. Rata de germinare a semintelor recoltate anul trecut este de pana la 95 %. Comercializam dealtfel si radaduri de paulownia 2,8 euro/buc. (pachete a cate 100 rasaduri).

In lunile urmatoare urmeaza sa efectuam experimente referitoare la Paulownia si in judetul Vaslui.

5 comentarii:

  1. Eu zic ca poti să stergi linistit de pe lista și judetul Neamt. Personal cunosc persone care au arbori de Paulownia Tomentosa de 2 ani în Judetul Neamt.
    Vezi sunphoto userul gheco.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim pentru recomandarari. O sa tinem cont de ele.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dle Lucian Covaci, imi puteti da, va rog, informatii despre persoanele care au plantat in Neamt? Eu am o plantatie de 2 ha de Paulownia Cotevisa2 in jud Suceava, la aprox 40km de Tg. Neamt.Vreau sa iau legatura cu dumnealor, ma intereseaza cum a decurs cresterea plantelor, ce pasi au urmat in intretinerea plantatiei si ce metode de fertilizare au folosit

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună ziua Anamaria cum a evoluat plantarea dv. de cotevisa 2? Nu s-a uscat varful in fiecare iarna circa 1 m?

      Ștergere
  4. Buna ziua. As dori sa stiu motivul pentru care nu ar putea sa creasca si in Iasi. Motivele ar fi clima, solul, s.a.m.d. ?
    Adica.. nu am putea crea niste minime conditii pentru crestere?

    RăspundețiȘtergere