duminică, 16 februarie 2014

Sincere multumiri pentru aprecieri- Kf

Tocmai ce am primit un email in care ni se cer niste date informative, insa deopotriva ne sunt tapetate sincerele felicitari ale unuei persoane necunoscute noua, insa al carui nume o sa il tinem partial ascuns. Desi nu este vorba despre o comanda, suntem pe deplin multumiti pentru faptul ca sinceritatea si onestitatea noastra, care darama miturile imbogatirii peste noapte cu Paulownia, va multumesc si deopotriva va fac sa ne apreciati. Va multumim pentru incredere.
Nota informativa: Email-ul suna cam asa ...

Buna ziua,

Am ajuns pe blogul d-voastra, si va pot spune ca face parte din putinele surse serioase si mai important, oneste. Va felicit pentru asta. Mai peste tot reclamele paulownia miroase a fraiereala, cu euroi de nenumarat pentru toata lumea.

Ma gandesc sa investesc intr-o astfel de padure in judetul Cluj/Mures cu ajutorul d-voastra.
Sunt inca in faza de "informare", asadar va adresez niste intrebari, pe care ati putea trata si pe blog daca considerati.
1. Timingul
Care este perioada optima a anului pentru a incepe cu semintele? Cata vreme trebuie pentru a ajunge din samanta din ghiveci pe camp? Banuiesc ca sunt restrictii, daca se planteaza dupa luna x, nu apuca lemnificarea si ingheata iarna. Am mai citit ca dupa 6 luni, se taie.
2. Speciile
Vad ca vindeti 2 tipuri de samnanta, dar rasaduri doar de Tomentosa. De ce?
Care este diferenta dintre: Tomentosa, Elongata, Shang Tong, Cotevista 2, Arctic, si speciile hibride clonate sterile cu 5 euro+TVA?
Care specie este mai rezistenta la microclima din judet?
3. Locatia
Eu as avea pamant pe dealuri, mai slaba, semi-pasuna, nu stiu daca e ok. Peste tot pozele plantatiilor sunt la campie. Am citit ca are nevoie de sol adanc, sa aiba apa la 1.5 metri dar numai sus, PH corespunzator (unde se testeaza?).
4. Irigarea
La ofertele cu clone, sunt programe serioase de cultivare, cu sistem de irigatii, prin care se administreaza si ingrasaminte. In cazul meu, nu stiu cat de realizabil este pe varful muntelui asa ceva. Am citit ca fara udare, cresterea se reduce semnificativ, comparabil cu orice alt copac, deci nu am facut nimic. 


De asemenea, daca imi puteti trimite linkuri, documente care considerati sa fie de referinta as aprecia.

Numai bine,
kf-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu